Lid Worden

Ben je na het lezen van alles op deze website enthousiast geworden om lid te worden van Scouting Dieren? Dat kan! Iedereen mag eerst 3x komen kijken bij de speltak naar keuze die bij je leeftijd past. Bij de Downloads het inschrijfformulier van Scouting Dieren te vinden. Ook de jaarcontributie kun je hier vinden. De speltakken vinden het wel altijd fijn als je eerst even contact met ze opneemt. Hieronder vindt u nog een overzicht van de contactadressen.

Verder is Scouting Dieren aangesloten bij de Gelrepas, Stiching Leergeld en het Jeugd Sport Cultuur Fonds. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met onze secretaris via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Landtakken

Watertakken