Verhuur

Stichting Scouting Dieren maakt gebruik van Scoutcentrum ‘De Geitenberg’ dat is gelegen aan de rand van de Veluwezoom. Het heeft een ideale ligging en een praktische indeling. De accommodatie is te huur voor groepsactiviteiten van verenigingen, instellingen en scholen. Wij verhuren buiten de opkomsttijden van Scouting Dieren om, deze zijn op zaterdag van 08:30 tot 17:00 uur.

De royaal opgezette accommodatie biedt overnachtingsmogelijkheden voor groepen tot maximaal 40 personen. Er is beperkt de mogelijkheid tot het overnachten in eigen tenten mits dit vooraf met de verhuurder is overlegd.

Wat kunt u vinden? Ons Scoutcentrum beschikt over:

• Grote zaal met houtkachel.
  • Uitgebreide keuken met gasstel, magnetron, koelkast en vriezer.
  • Leidersruimte.
  • Sanitair ruimte met 1 urinoir, 3 toiletten, 2 douches en een wastafel.
  • Slaapzolder
  • Open plek / speelveld
  • Kampvuurkuil

Streetview

Reservering & Informatie

Voor meer informatie over prijzen, agenda en boekingen van ons Scoutcentrum ‘De Geitenberg’ kunt u contact opnemen met de verhuurcoördinator. Alle boekingen worden gedaan per mail op verhuur@scoutingdieren.nl

Huurders zijn altijd welkom, maar wees ervan bewust dat onze eigen activiteiten voorrang hebben. Hieronder vallen onder andere de opkomsten op zaterdag (van 08:30 tot 17:00 uur) en onze eigen kampen. In de verhuurkalender kun je zien wanneer onze blokhut nog vrij is voor verhuur.

Potentiële huurders zijn ook welkom voor een rondleiding. Een rondleiding is veelal mogelijk in de avond. Natuurlijk dit wel eerst afstemmen met de verhuurder. Het gebouw, terrein en omgeving is ook met Google Maps te bekijken.

Het adres (geen postadres) van onze blokhut is:

Scoutcentum ‘De Geitenberg’
Kolonieweg 9